Prawa autorskie

Teksty zamieszczone na stronie www.hemma.pl są mojego autorstwa. Zdjęcia na stronie są autorstwa mojego lub autorstwa producentów/dystrybutorów farb Miss Mustard Seed i Fusion Mineral Paint, użyczone na bazie umów. Jeśli jest inaczej, wyraźnie jest to zaznaczone. Uprzejmie proszę nie kopiować.

Jeśli potrzebujesz tekstu o malowaniu mebli, o technikach malowania lub o farbach do mebli, a może opisu produktów, tłumaczenia czy usługi typu copywriting - proszę, napisz lub zadzwoń do mnie, chętnie zapoznam się z ofertą współpracy.

Pozdrawiam serdecznie!

Ewa

Częste pytania

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w sklepie internetowym.

  • Jak sprawdzić dostępność produktów?
  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  • Jakie występują formy dostawy?
  • Ile zapłacę za przesyłkę?
  • Jak zapłacić za zamówienie?
  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  • Co to są kupony rabatowe?
  • Co to jest przechowalnia?
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  • Jak zmienić moje zamówienie?
  • Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  • Gdzie jest moja przesyłka?
  • Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo nie mam nawet jednej sztuki szukanego przez Ciebie produktu w magazynie; jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: ewa@hemma.pl - poinformuję Ciebie na kiedy planuję dostawę szukanego produktu i powiadomię Ciebie, kiedy produkt znów bedzie u mnie na półce, aby dostarczyć go do Ciebie jak najszybciej
  • Dostępny – w magazynie mam wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć Twoje zamówienie
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą e-mail: ewa@hemma.pl lub telefonicznie: 510-65-66-66
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce!
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail, podany w zamówieniu, będę przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy rozpocznę proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska (GLS),
  • paczkomaty InPost,
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi ośrednio kilkanaście złotych.

 » szczegółowy cennik dostaw

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line: PayU, karta kredytowa, BLIK, przelew tradycyjny).

» szczegółowy opis form płatności

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać Twoje zamówienie bezpośrednio ode mnie. W tym celu musiesz umówić się ze mną mailowo lub telefonicznie i przyjechać pod adres: Hemma, ul. Akacjowa 20e, 80-180 Borkowo (Łostowickie) k. Gdańsk-Maćkowy. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz oczywiscie żadnych dodatkowych kosztów.

Co to są kupony rabatowe?

W akcjach promocyjnych niekiedy oferuję moim Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów (słowo lub dwa), które należy wpisać w koszyk, podczas finalizacji zamówienie, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Jeśli masz kłopot z realizacją kodu - proszę napisz lub zadzwoń do mnie niezwłocznie, na pewno Tobie pomogę.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w moim sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, oczywiście, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT możesz również umieścić w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja przez Ciebie nie jest już możliwa. W celu modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się ze mną jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 510-64-66-66.

Złożyłam błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie przez Ciebie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się ze mną jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 510-64-66-66.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub paczkomaty, w wiadomości e-mail wysyłanej przez GLS lub InPost otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. W razie jakichkolwiek kłopotów z dostawą, skontaktuj się ze mną jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 510-64-66-66.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 510-64-66-66.

» szczegółowa procedura reklamacji

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

» opis reklamacji i zwrotów

Baner PayU sklep internetowy

Save

Save

Save

Save

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl